donderdag 6 juni 2013

Het Gesprek van de dag en Harry Heijligers




Harry Heijligers



Beste Lezeres en lezer van dit blog,

Wat ik nog niet eerder heb gedaan, maar wel had moeten doen, is me even voorstellen.

Het Gesprek van de dag gaat over de dagelijkse beslommeringen in de contact center industrie, waarbij het werken aan klanttevredenheid het allerbelangrijkste doel is.

Ik ben Harry Heijligers en ben al zolang ik werk gefascineerd door klanttevredenheid en klantenservice. In de jaren negentig toen ik nog bij KPN werkte, deed ik al projecten met als doel om de klanttevredenheid te verbeteren en dat doe ik nu nog steeds.

Sinds 2005 ben ik projectmanager Klantenservice bij Vodafone en heb me vanuit daaruit o.a. beziggehouden met hoe je de NPS kunt verhogen bij de Klantenservice. Mijn belangrijkste leerervaring daarbij is, dat dit hem toch vooral zit in het voeren van betere gesprekken, of als het andere channels betreft (chat, email online) het hebben van een betere klantinteractie. Daar gaat dit blog over ...






Met vriendelijke groet,









Harry Heijligers


P.S.: Inmiddels ben ik ook gestart met een blog over Project Management, NLP en de kruising van die twee op: HarryHeijligers.com

P.S. 2:  In een wereld die steeds digitaler wordt, is de bescherming van persoonsgegevens steeds belangrijker. Vandaar dat de Autoriteit Persoonsgegevens de Wet Bescherming Persoonsgegevens heeft aangescherpt met de Meldplicht Datalekken. Op mijn andere blog beschrijf ik 9 maatregelen die organisaties kunnen nemen om hier op gepaste wijze mee om te gaan.



Voeg me toe aan je Google+ circles: Google profile

0 reacties:

Een reactie posten